Reklamační podmínky

Reklamační podmínky

Podmínky pro reklamaci

Pokud jste nedopatřením obdrželi kazový výtisk, jiný titul, než jste si objednali nebo vám v zásilce chybí objednaná kniha, máte právo na výměnu nebo uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy). Prosím informujte nás na telefonním čísle : 731146835, vyplňte reklamační formulář. A zašlete jej na email : sun@sun-knihy.cz .

Vadné, nebo jiné než objednané zboží zašlete společně s reklamačním protokolem zpět (nikoli dobírkou) na adresu nakladatelství:

Nakladatelství SUN s.r.o, U Sanitasu 2246, Říčany 25101

Vaší reklamaci vyřídíme nejpozději do 14 dnů od obdržení kazové knihy.

Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

Reklamaci můžete také vyřídit osobně v sídle nakladatelství: Nakladatelství SUN s.r.o, ČU Sanitasu 2246, Říčany 25101. V každém případě si s sebou vezměte nabývací doklad.

Neodpovídáme za vady způsobené přepravcem a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

Vrácení peněz

Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Nakladatelství SUN s.r.o, U Sanitasu 2246, Říčany 25101, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili.

Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.

Odeslat článek známému   Vytisknout